sobota, 21 grudnia 2013

JB ♥♥

''Posiadanie 3'rzy miliony dziewczyn na twitterze, które nazywają mnie mamą jest najlepszym uczuciem na świecie'' ~Pattie

Awww ♥ Moja mamusia *.*

Justin podczas #BelieveMoviePremiere zmienił obuwie TRZY razy. HAHAHAHAHAHAH TO MÓJ IDOL!



Pewnie słyszeliście nowy teledysk Justina i Tygi ♥♥
KOCHAMMMMMM *.* ☻☻

Premiera Believe Movie - LA 18.12.13 !!
♥♥♥♥♥♥!! *.*


TE BUTY SĄ ŚWIETNE, ALE TROOCHE MNIE PRZERAŻAJĄ NA KAŻDYM ZDJĘCIU SIĘ ŚWIECĄ!! XD




SMILE :D




ALFONS :))
Mój DILER ♥





STAACHE!! XD



IDEAŁ *.*






PATTIE!! ♥



USHER!!! *.*



ELEGANCIK ☻


TANCERZE JUSTISIA ☺


Jessica Jarrell, znana wszystkim z piosenki Overboard, którą zaśpiewała z Justinem, również pojawiła się wczoraj na premierze #believemovie w Los Angeles!  Wygląda zjawiskowo!!!
o MATKO JAK SIĘ ZMIENIŁA!!!! *.* o.0!! ♥

:')




Brak komentarzy: