środa, 18 grudnia 2013

Newsy

Dziś zostanie wyemitowany odcinek programu The Voice Hiszpania w którym chłopcy wystąpili z piosenką "Story of My Life" (nagranie z 11.12).

start programu: 22:00
http://www.mitele.es/directo/telecinco/

W sklepie 1D pojawiło się kilka nowych gadżetów :)

Harry był/jest w trakcie remontowania swojego domu w Londynie, jego sąsiedzi skarżyli się na hałas więc wysłał im kwiaty na przeprosiny!!! 
Aww ♥


One Direction, Robbie Williams i Gary Barlow podjęli świąteczny wyścig albumów o pierwsze miejsce na liście Official Albums Chart w Wielkiej Brytanii. 

Album "Midnight Memories" znajduje się obecnie na pierwszym miejscu. Jest także czwartym najlepiej sprzedającym się albumem tego roku. Jednak zaledwie 6,500 egzemplarzy dzieli go od konkurentów. 

Jeśli sprzedaż albumu utrzyma się w takim tempie, 1D mogą wyprzedzić Emeli Sande - Our Version Of Events i stać się najlepiej sprzedającym się albumem 2013 roku. 

Wywiad z Zaynem dla E! News. 

Zayn powiedział ze może jak będzie miał czas to wraz z Perrie usiądą i zastanowią się nad ślubem, tak na prawdę jeszcze nic nie mają zaplanowane, ale są podekscytowani!!!
*.*

1D znaleźli się na liście 25 Najgorętszych Chłopaków roku 2013 od Twist. 

#2 Niall
#4 Harry 
#6 Liam 
#8 Zayn
#10 Louis


Niall, Sara Sammakia i jej dzieło!
o.0!!
Ma talent!! ♥


Harry spędził wieczór w Pizza East w Kentish Tow w Londynie, wraz z Abbey Clancy, jej córką i Jamesem Cordenem.

Eva Longoria o 1D:

"Nie znam ich oprócz Harry'ego. On jest w ogóle w tym zespole? Mam racje? pewnie pomyliłam osoby, nie znam ich..." 
Ja .... nie mam siły już wypowiadać się na ten temat.... 


One Direction i Kim Kardashian to najczęściej wyszukiwane hasła w Google w Wielkiej Brytanii w 2013 roku.

1D są zaraz po Kim, a Harry Styles znalazł się na miejscu 10. Na miejscu #3 jest Miley Cyrus, a na miejscu #4 Justin Bieber. Kolejne miejsca to Kate Middleton i Taylor Swift.

Abbey Clancy (modelka, prezenterka) wstawiła na TT zdjęcie Harry'ego.
"Fanka numer 1!! Xx"
Aww *.*

Zayn znalazł się na liście 25 Najmodniej Ubierających się Mężczyzn 2013 roku według magazynu GQ. Jest na 18 miejscu. 

"W przeciwieństwie do wystylizowanych boy banów które panowały dekadę temu One Direction to kwintet, na którym warto się wzorować. Podczas gdy każdy członek posiada swój własny styl to Malika najbardziej się wyróżnia. Temu Brytyjczykowi nie są obce stylowe ruchy, noszenie golfów pod dwurzędową marynarką lub łączenie swojej ukochanej, czarnej, skórzanej kurtki motocyklowej ze wszystkim. Wygląda jakby nigdy nie wkładał w to zbyt dużo trudu."

Niall poświęcił dziś sporo czasu fanom i odpowiedział na ich pytania na Twitterze:

Fanka: Jak się masz?
Niall: Zawsze mam się dobrze!

Fanka: Obudziłam się, pełno śniegu, zimno!
Niall: O, nie ma, żeby nie iść do szkoły w taki zimny dzień jak dziś! Ja chodziłem do szkoły!

Fanka: Dzień dobry Niall, jak się masz!
Niall: Nieźle! Wypoczywam!

Fanka: Masz jakieś plany na dziś?
Niall: Dosłownie nic! Może pójdę pojeździć na rowerze.

Fanka: Jak długo zajęło ci robienie tej ściany z wycinkami z gazet o derbach?
Niall: To tapeta! Mam książkę, z wszystkimi nagłówkami o derbach jakie wyszły!

Fanka: Co chciałbyś dostać pod choinkę?
Niall: PS4 haha

Fanka: Kochasz derby czy fanów bardziej?
Niall: Oczywiście, że fanów! Wsparcie jakie nam dajecie we wszystkim co robimy jest niesamowite! Kocham Was wszystkich!

Fanka: Przestań odpowiadać tym samym osobom
Niall: Odpowiadam na to co mi się wyświetli, przepraszam

Fanka: Zielone czy czerwone winogrona?
Niall: Nie jestem wielkim fanem winogron!

Fanka: Jakie miałeś oceny na świadectwie? Jestem pewna, że byłeś wzorowym uczniem!
Niall: Trzy B, Trzy C, Trzy D i zawaliłem historię.

Fanka: Żadnych A, jaki wstyd.
Niall: O nie! Nie myśl, że nigdy nie dostałem A hahaha

Fanka: Kupiłeś sobie już jakieś świąteczne swetry?
Niall: Mam jeszcze z zeszłego roku, ale kupię sobie kolejne.

Fanka: Jak bardzo cieszysz się na trasę po stadionach?
Niall: Nie mogę się doczekać! Występowaliśmy już na Wembley wcześniej! Dostałem gęsiej skórki, gdy o tym pomyślałem!

Fanka: Jakie prezenty kupiłeś pod choinkę?
Niall: Nie mogę powiedzieć! Inaczej zrujnuję niespodziankę rodzinie haha To by było ch*jowe

Fanka: Której piosenki nie możesz doczekać się, by zaśpiewać ja na żywo?
Niall: Little White Lies będzie świetne na żywo! Ciężkie brzmienie gitar, perkusja!

Fanka: NIENAWIDZISZ MNIE, PRAWDA?
Niall: Nigdy! Nie jestem miłośnikiem walk!

Fanka: Jesteś nadal fanem Justina?
Niakk: Tak! Justin jest świetnym facetem! On i Fredo są zawsze mili!

Fanka: Potrafisz grać na ukulele?
Niall: Trochę! @Tommcfly uczył mnie wcześniej

Fanka: W skali od 1 do 10 jak bardzo nie możesz doczekać się trasy?
Niall: 70000

Fanka: Jak tam Theo?
Niall: Dobrze. Rośnie! Właśnie kupuję mu prezenty pod choinkę na internecie. Trudno znaleźć ciuszki dla dzieci w sklepach hahah

Fanka: Jaki jest twój ulubiony świąteczny film?
Niall: "Święty Mikołaj 1"

Fanka: Potrafisz robić jakieś triki na rowerze?
Niall: Jeżdżę tym co mam. Nawet nie myślę o trikach! Nigdy nie miałem takiego rodzaju roweru!

Fanka: Jaki jest Twój ulubiony film?
Niall: Nie mogę wybrać między Anchorman i Step Brother

Fanka: Ulubiony sport?
Niall: Piłka nożna, mam obsesję! Muzyka i piłka!

Fanka: Próbowałeś poutine będąc w Montrealu?
Niall: O tak! Poutine jest zaj*biste!

Fanka: Najlepsza rzecz w Irlandii?
Niall: Ludzie! Bardzo przyjaźni!

Fanka: Co jest takiego ciekawego w golfie?
Niall: Jest relaksujący! I to dobry sport, jeśli jesteś w tym niezły.

Fanka: Co jeśli Mikołaj byłby twoim menadżerem?
Niall: Byłoby super, bo mógłby nas kontrolować jedynie raz w roku haha

Fanka: Na ilu meczach derbów byłeś?
Niall: Kilkustet powiedziałbym! Na wielu!

Fanka: Czy ty i Zayn moglibyście spędzać czas z Justinem jak rok temu? To był najlepszy czas
Niall: Tak, rozmawiamy często. To przez to, że wszyscy jesteśmy w trasie i nasze drogi się rozmijają.

Fanka: Jak to było być w trasie z 5SOS?
Niall: Świetnie! Genialnie jest mieć różnych ludzi wokół. Dzięki temu jest ciekawiej. Chłopaki są genialni! Tęsknie za nimi

Fanka: Rugby czy derby? Wybierz
Niall: Derby! Ale lubię też dobre rugby.

Niall napisał do swojego znajomego: @ben_foden fodes jesteś gdzieś w okolicy, żeby skoczyć na lunch?

Fanka: Rozumiesz tweety Harry'ego?
Niall: Nie

Fanka: Jaki był Will Farrell?
Niall: O tak! "Tu Buddy Elf, jaki jest twój ulubiony kolor?"
(Urywek z filmu "Elf" z Willem Farrellem http://www.youtube.com/watch?v=fL9ReZ91Y8g)

Fanka: Co mam zrobić, żeby dostać pi*przonego tweeta od ciebie?
Niall: 60 podskoków i 30 pompek. Przepraszam! Staram się odpowiadać każdemu!

Fanka: Jaki jest twój ulubiony emotikon?
Niall: Nie mam emotikonów! Jak je włączyłaś?

Fanka: Tak mało przejmujesz się sławą i masz cały czas uśmiech na buzi. Powiedz mi jak to obisz!
Niall: Nie wiem! Wydaję mi się, że taki jestem! Nie lubię się denerwować i myśleć zbyt wiele! Będę się tym martwił, gdy będę miał dzieci i żonę.

Fanka: Co wolisz? Grać na gitarze czy śpiewać?
Niall: Oba!

Fanka: Nadal nosisz swój aparat?
Niall: Tak, na noc. Mam też pręty za zębami, które zostaną tam najprawdopodobiej na zawsze, więc nie muszę tak często go nosić.

Fanka: Co masz teraz na sobie?
Niall: koszulę jeansową, jeansy i snapbacka.

Fanka: Kiedy zacząłeś farbować włosy?
Niall: Pierwszy rok szkoły średniej, czyli miałem jakoś 13-14 lat.

Fanka: Ostatnia rzecz jaką zjadłeś?
Niall: Kinder bueno, które znalazłem w lodówce.

Fanka: Jeśli miałbyś wybrać, twoja ulubiona piosenka!
Niall: Jezu, to trudne pytanie! Emm.. chyba 'Desperado' The Eagles

Fanka: Jest jakiś kraj, który chciałbyś odwiedzić?
Niall: Tak, jest wiele takich państw, w których jeszcze nie byłem!

Fanka: Ulubiona rzecz w trasach?
Niall: Jak spokojne są! Gdy mamy promocję nie mamy czasu! Gdy jesteśmy w trasie to rutyna i możesz odpocząć!

Fanka: Czy Bayern ma wygrać Ligę Mistrzów?
Niall: Oh nie wiem! Zobaczymy kto przejdzie dalej! Lubię Bayern Monachium! Są bardzo dobrzy!

Fanka: Cieszysz się na koncerty w San Siro?
Niall: Nie mogę się doczekać! Jeden z najlepszych stadionów świata, a my tam wystąpimy!

Fanka: Czego teraz najczęściej słuchasz?
Niall: "Wildfire" Mayera i Oceana.

Fanka: Jestem pewna, że tęsknisz za rodziną będąc w trasie!
Niall: Tak, tęsknie za nimi bardzo, za chłopakami też! Chciałbym mieć więcej prywatności będąc w domu.

Fanka: Masz już choinkę?
Niall: Zacząłem ją ubierać wczoraj i się poddałem, więc odpowiadając na twoje pytanie - nie.

Fanka: Czy są szansę na współpracę z Edem Sheeranem?
Niall: To byłoby wspaniałe! Chciałbym!

Fanka: Kto jest twoim man crush?
Niall: Sonny Bill Williams
OMG!! *.*
ILE TEGO!!! 
WOOW ♥

Niall wstawił na IG zdjęcia wygranych przez 1D nagród:**


One Direction są „siłą państwa” dla Wielkiej Brytanii, mówi były premier John Major.

Były premier Sir John Major, kto zarządzał państwem z Downing Street od 1990 do 1997 roku, wychwala One Direction za poniesienie profilu kulturowego Wielkiej Brytanii w skali światowej.

Podczas swojego przemówienia w Izbie Lordów(Parlamencie), Major wytłumaczył, że muzyka która pochodzi z Brytanii ma międzynarodowy wpływ i robi duże wrażenie na świecie, a to wszystko dzięki takim piosenkom jak „Story Of my life”, które porywają kobiece serca, czy też utworom Adele.

„Mieliśmy ponad 20 brytyjskich albumów na szczytach list sprzedaży w wielu krajach na całym świecie. To już nie tylko dzięki takim gwiazdom jak The Beatles czy też Rolling Stones”.

„Teraz mamy Adele, One Direction, Susan Boyle. Gdziekolwiek nie pójdziesz, oni są znani wszędzie i mają duży wpływ na sposób postrzegania , przez co są właśnie tą siłą państwa”.

Major dodał, że siła jaką daje Wielkiej Brytanii taka popularna muzyka odbija się tez na polityce, przez co polityka zagraniczna kraju staje się bardziej wiarygodna : „ To jest podłoże, które można dopasować do kilku krajów i jest ważne dla naszej polityki”.

„ Po prostu kiedy ludzie to wszystko widzą to myślą o Wielkiej Brytanii, przez takie elementy które pomagają nam zdobyć sojuszników na tle naszej kultury i przez nasza historię . Teraz jest duża tendencja do ufania Wielkiej Brytanii w kwestiach politycznych.”


Kolejna porcja wyjaśnień:

1. Młodsza siostra Louisa, Fizzy (13l.) odpowiedziała na swoim koncie na ask.fm na pytanie fanki odnośnie Barbary i Nialla, pytając czy wie, czy owa para się spotyka. Fizzy odpowiedziała:

"Nie pytałam go, ale kiedy byłam w studiu X Factor Alberto z ochrony powiedział mi, że dziewczyna Nialla tez tu jest i że powinnam się przywitać, a Liam powiedział, że wszyscy mają dziś ze sobą tu dziewczyny oprócz Harry'ego, więc tak, chyba się umawiają" 

Fizzy usunęła ową wiadomość ze swojego konta. 

Czy to jakiekolwiek potwierdzenie? Dla nas - nie. Status związku Nialla potwierdzi on sam, ewentualnie rzecznik prasowy 1D. A nie młodsza siostra Lou. 
Prawda :)

__________________________________

No nic to dziś na tyle!
Pa!!
Trzymajcie się cieplutko!! *.* ♥
Kocham Was :**


Brak komentarzy: