wtorek, 22 października 2013

Newsyy

Chłopcy mieli dziś dzień wolny, jutro odbędzie się kolejny koncert w Sydney. 

Niall napisał dziś na Twitterze:

"Zdecydowanie potrzebowałem dnia na odpoczynek! Jestem w tym momencie bardzo zmęczony! Nic nie będę robił!"

"Właśnie zrobiłem listę miast, w których byliśmy jako One Direction, każde miasto! Wszystko co mogę powiedzieć to dziękuję."

"Nie ruszyłem się z mojego pokoju hotelowego przez cały dzień! Leniwy mofo."
xd mofo!!!! 



Little Mix wstawiły to zdjęcie na IG :))


M&G Houston 21.07.13 ♥

Niall z pilotami samolotu, zdjęcie wstawione na IG One Direction :**


Harry był dziś na zakupach w Sydney wraz z Lou, Gemma i ochroną, odwiedził sklep Apple i Burberry, fanki napisały, że kupił sobie garnitur :))
Szykuje się na ślub z VICKY ♥♥!!


Josh (perkusista) wstawił na IG zdjęcie z Liamem i ochroniarzem Alanem pod areną.
♥♥♥

Już niedłuugo.... ♥


Podobieństwo??
hahahahahhahahah
rzeczywiście!!! ♥


Janoskians zrobili 2 część "1D Fanboy Mockumentary" :))


A to pierwsza :**


"This Is Us" - okładki ♥♥



*.*
KOCHAMMMM ♥

Brak komentarzy: