środa, 2 października 2013

IMAGIFY I NIE TYLKOO! ♥♥

TAK NA POPRAWĘ HUMORKU ZNALEZIONE PRZEZE MNIE IMAGIFYY I NIE TYLKO...:**
PROSZĘ PISZCIE W KOMENTARZACH SWOJĄ OPINIĘ, BARDZO CHCĘ WIEDZIEĆ CZY WAM SIĘ PODOBALO?? :** MOŻE MACIE JAKIŚ ULUBIONY?? :)


Ty : Wstawaj! < ciągniesz za kołdrę >
Harry : Czyli tak się bawimy ...



Ty: Niall jesteś seeeeeeeeeeeexi
Niall:




 JAKIE TO PIĘKNEEE!! ♥♥♥:  http://a.tumblr.com/tumblr_mbefxuB1bC1rpk5fio1.mp3#_=



- Tomlinson, usiądź do ławki!
- Przeszkadza mi pani w rozmowie.
- Do dyrektora, natychmiast!
- Momencik, tylko wezmę numer telefonu od [T.I].



-Bądź ze mną [T.I]
-Niall daj spokój
-Co zrobić żebyś się zgodziła
-Przynieś mi gwiazdkę z nieba
-Dobra kurwa.





ZDJĘCIA DNIA!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :D




JA PIERDOLE, CAŁY CZAS MARTRETUJE TEN FILMIK I NIE MOGĘ PRZESTAĆ!! ♥
MRRRRRRRRRRRRRRRRR :***** - http://instagram.com/p/e2Bt_qymk8/



- Patrz, to ona.
- Jest śliczna, Zayn.
- No wiem ale jej charakterek...
- Zadziorna?
- Bardzo.
- To chyba dobrze.
- Bardzo dobrze.




HAHAHAHAHA EDD ♥♥♥





Twój tweet: Zdecydowałam się przyjść do studia, aby spędzić czas z chłopakami. Louis śpiewa dla mnie haha ale mi to aktualnie nie przeszkadza :*



Louis: Ostatnio gadałem z [T.I]...
Liam:

Louis: Jest taka słodka.
Liam: Jak śmiesz?

Louis: Żartowałem zazdrośniku!

SUUUUUUUUUUOOOOOTTTTTTTKIEEEE ♥ XDD :D
NA TYM OSTATNIM WYDAJE SIĘ JAKBY LIAŚ MÓWIŁ :" EJJJ" A POTEM " NOOO" :**



TERAZ TEŻ ŚWIETNEEEEEEEEE!!! <3333333333:
Wasza córka: Tato bo ostatnio w gazecie widziałam taką ładną...
Harry: Ile?

Wasza córka: 400 funtów.
Harry:



Tweet Louisa: [T.I] i ja zdecydowaliśmy się iść nurkować podczas wakacji na Bahamach. Chciałem zrobić jej niespodziankę i po wielu latach bycia razem, poprosiłem ją o ręke i powiedziała tak!! Jestem ogromnie prze szczęśliwy xx kocham cię skarbie!

AWWWWWWWWWWWW ♥♥♥



Twój tweet: Szykuję się na kolację z moimi rodzicami i szukam po całym domu moją ulubioną czerwoną szminkę! Kiedy weszłam do swojego pokoju, zobaczyłam Zayn'a malującego sobie usta moją szminką.. naprawdę kochanie?! hahaa Kocham go, ale czasami doprowadza mnie do szału!




Ty: I wtedy ten koleś dotknął mnie tam, gdzie nie powinien...
Harry:

Ty: Ty mnie w ogóle słuchasz?
Harry: Sorry, ale muszę coś załatwić na mieście.

*Minutę później*
Harry: Chłopcy zbiórka... Idziemy komuś wpierdolić!

HAHAHAHAHAHHAHA :**


Niall: Kochanie, proszę nie rób mi tego. BŁAGAM!
Ty: Ja już mam tego dosyć, ona jest ważniejsza ode mnie!
Niall: Zrozum, proszę.
Ty: Nie Niall! Wyrzucamy lodówkę!
Niall: No i gdzie zamierzasz teraz jeść?!
Ty: Nie wiem...może w Nando's?
Niall: Kocham Cię!
Ty: Ale lodówkę i tak wyrzucamy.
Niall: No dobrze dla Ciebie wszystko skarbie.



*Zayn i Liam w lany poniedziałek*

Ty: Dosłownie jak dzieci *Odwracasz się*
Harry:

Ty:



Twój tweet: Gdy Louis jest na próbach z chłopakami, ja postanowiłam spędzić dzień z jego mamą @JohannahDarling i jego siostrami! Nagle zobaczyłam jego zdjęcie z dzieciństwa, nie powinnam, ale zaczęłam chichotać. @Louis_Tomlinson kochanie byłeś taki słodki! xx

(awwwwwwww :******)
*nagle odpisuje Ci Louis*
Tweet Lou: dlatego to było zdjęcie, którego nie chciałem Ci pokazywać! x



Ty: Cholera!
Zayn: Co znowu?
Ty: Poparzyłam się herbatą z mikrofali...
Zayn:




Tweet Liama: [T.I] i ja rozmawialiśmy przez telefon, gdy nagle nas rozłączyło :( Oddzwoń kochanie. Brakuję mi Twojego głosu i mam tylko 30 minut i zaraz idę na wywiad xx




Tweet Lou: Dzisiejsza widownia była niesamowita. Wy naprawdę wiece, jak się bawić! Kiedy wszedłem do pokoju, [T.I] relaksowała się w wannie. Hej kochanie, jestem, więc mogę do Ciebie dołączyć :* PS @ZaynMalik, kolego nie przychodź do pokoju przez 2 godziny może 3, w zależności kiedy skończymy!

*Zayn mu odpisuje*
Tweet Zayna: @Real_Liam_Payne mogę spać dzisiaj w Twoim pokoju? @Louis_Tomlinson mnie wyrzucił...

HAHAHAHHAHAHAHAH ♥



TO BYLO NA PRAWDE:
Dziennikarz: Czy Taylor Swift to zła piosenkarka?
Louis: Sorry, nie wypowiem się. Nie chce mieć piosenki o sobie.
HAHAHAHAHAHAH LOU JESTES NAJLEPSZY!! ♥♥♥


- Cześć!
- H..hej.
- Jestem Lou. Podobał Ci się występ?
- Bardzo, naprawdę, cudowny...
- Cieszę się, wyskoczymy gdzieś razem?

ZGOOOOOOON *.*



Zayn na Twitterze(NA PRAWDĘ :) ):
"Dobranoc lub dzień dobry, zależy gdzie na świecie się znajdujesz! :)Mam nadzieję, że jest dobrze xx"- AWWWWW ♥ KOCHAM CIĘ, KOCHANIE :**



HARRY, TY BUNTOWNIKU ... :**



Zayn: To już nie jest to samo. Oddalamy się od siebie.
Ty: Zayn, nie wiem co się dzieje, ale zależy mi na Tobie.
Zayn: Nie kłam. Wiem, że nie.

Ty:Zayn...

Zayn: To mnie zabija. Mam dośc. Przepraszam.

Ty: Co chcesz zrobic?

Zayn: Odejśc.

Ty:





Harry: Dlaczego mi to robisz?
Ty: O co Ci chodzi?
Harry: Widziałem Was.

Ty:Przepraszam, nie chciałam Cie zranić.
Harry: Za późno.

Ty: Przepraszam.Kocham tylko Ciebie.

Harry: To koniec.Jak mogłaś.

Ty:



MRRRRRRRRRRRRRR :**




Mamy nową panią wiosnę ♥ :




"Droga przyszła dziewczyno Nialla:
Za każdym razem, gdy będziesz go trzymać bądź ostrożna.
Będziesz trzymać mój świat."

DOKŁADNIE ♥♥ :'(



Ja: ''Perrie chyba nam się udało.''
Perrie: ''Udało się. Spełniłyśmy ich największe marzenia.''
Ja: ''Mam nadzieję że będą dobrymi ojcami.''




HAHAHAHHAHAHAH KOCHAM TO ZDJĘCIE :***:




Nasz Narry tak się zmienia hahahhaha... :D
















TEN OSTATNI GIF NAJJJLEPSZY!! HAHAHHA
N: CHCESZ HARRY'EGO?.... NIE-EE ON JEST MÓJ BICZ :D



Reporter: Co sądzisz o [T.I]?
Niall:




"Nie powinnaś się z nim spotykac. To chuligan."
"On mnie kocha. Nie pozwoli mnie skrzywdzic."
"To nie prawda."
"Nie znasz go."
"Nie muszę."
"Kocham go."




HAHAHAHAHAHAH, MINA LOU- BEZCENNA :* :PP





PATIIII!!! PATRZ HAZZA POKAZUJE MÓJ ZNAK!!! HAHAHAHAH :*







MRRRRRRRRR :**
MY Z PATI TEŻ SIĘ UCZYMY!! HHAHAHAHHA :D


'' Co tu robisz ? ''
'' Czekałem na Ciebie ''
'' Trafię do domu ... ''
'' Skarbie nie bój się ... ''





O FUCK *.*




Harry : (t.i) jest e ciąży
Niall & Lou : Gratulację




Harry : Lou odsuń sie psujesz widoki !!!
Lou : Nie !!!
Harry : Odsuń się !!!
Lou : Bo ?!
Harry: Nie widzę (t.i) !!!
Lou : I ???
Harry : Mam ci pomóc czy sam sie odsuniesz ???
Lou : ......... -,-'
Harry :





Twoja szefowa : przepraszam ale dzisiaj nie mogę przeprowadzić z wami wywiadu. Zrobi to za mnie pani (t.i) ....... < wchodzisz do pomieszczenia >
1D :









HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA NIE MOGĘ Z TEGO GIFU!! ♥:

CIOTA KOCHANA :** :D



DLA ODMIANY TAKIE TAM ŚWIETNE ZDJĘCIA ♥ :))






KOOOOOOOOOOOCHAM TE ICH HUGI!! ♥♥♥

PEWNE RZECZY NIGDY SIĘ NIE ZMIENIAJĄ... :**







' DIANAA '
' Przestań śpiewać '
' Czemu ? '
' Popatrz w bok '




Czy jest gdzieś sklep z takimi rozkosznymi, małymi Louis'ami? ♥

KOCHAM TEN GIF I TĄ JEGO FRYZURKĘ <333 :D
JEŚLI KTOŚ WIE TO PISZCIE W KOMENTARZACH GDZIE!! :)) XDD ♥♥♥




Za każdym razem, gdy widzę w ich oczach łzy, tak strasznie boli mnie serce...



TO NIE JEST DO KOŃCA POTWIERDZONE:
Max z The Wanted powiedział, że Leeroy'a w BSE powinien zagrać Louis, bo i tak jest już gejem.- JEŚLI NA SERIO TAK POWIEDZIAŁ, TO NIENAWIDZE GO JESZCZE JESZCZE BARDZIEJ!!!!-,-



PATRZCIEEE!!!
KOCHAM TOOOOO ♥♥:



OKEJ, WRACAMY DO IMAGIFÓW ♥:

Tweet Louisa: [T.I] właśnie wróciła z zakupów i pomogłem jej rozpakować zakupy. Gdy wróciłem z ostatnimi siatkami zobaczyłem moją księżniczkę jak się wspina do lodówki. Pytam "Wspinasz się na Mount Everest księżniczko?" i popatrzyła na mnie tak. Hahaha kocham ją! xx






Twój tweet: Chce tylko podziękować mojej najlepszej przyjaciółce @EleanorJCalder za kupienie mi tych butów na moje urodziny! Nie mogę się doczekać, aż założę jedną z tych par na moją imprezę xx Kocham Cię!

*Eleanor Ci odpisuje*
Tweet Eleanor: @[Twoja nazwa] Yayy cieszę się, że je lubisz! x Nie mogę się doczekać dzisiejszej imprezy! Wszystkiego Najlepszego kochanie xx







Tweet Nialla: Jestem już spakowany i gotowy pojechać do [T.I], gdy nagle zobaczyłem to zdjęcie, które zrobiliśmy dwa lata temu. Myślałem wtedy, że nie jestem tym jedynym, ale okazało się, że jednak jestem. Wtedy chciałem żeby wiedziała, że ją kocham, a ja nie wiedziałem co to jest miłość, dopóki jej nie spotkałem. Do zobaczenia kochanie xx





Tweet Eda Sheerana: Wszyscy żartują sobie przed ceremonią, @Louis_Tomlinson ma dzisiaj ślub. Jest bardzo zdenerwowany, ale wiem, że wszystko będzie dobrze. Najlepsze życzenia dla Ciebie i [T.I].






Ty: Zobacz Niall, ten ładny chłopak w telewizji!

Niall: Jaki pasztet!




Tweet Zayna: Zdecydowałem się z [T.I] na kilka drinków i oglądanie zachodu słońca. Trudno było cieszyć się widokiem, gdy najpiękniejsza dziewczyna siedzi obok mnie. Kocham cię skarbie xx





TAK BARDZO TO KOCHAM...♥ :( :
*Śpisz, Harry do Ciebie podchodzi*
Harry: *Odkrywa Cię*


Obudziłaś się już? 


Obudziłaś się! 


Cześć! 







Tweet Louisa: Moja dziewczyna @[Twoja nazwa] dołączyła do mnie w trasie "Where We Are"! Ponieważ nie jesteśmy sami w tour busie, to wykradliśmy się od chłopców i poszliśmy na plażę. Podczas, gdy [T.I] się opalała, fala pokryła ją cała hahaha ona wciąż wygląda pięknie, nawet, gdy ma włosy od piasku xx





Ty: Jestem w ciąży..
Chłopcy: Co? Jak to się stało?
Louis:

Liam: Zamknij się, winowajcy głosu nie mają!




Tweet Harry'ego: Budząc się obok [T.I] i wplątaną jej ręką w swoją to najlepsze uczucie na świecie! Kochanie, jesteś wszystkim, czego potrzebuję i nigdy nie puścić! xx





Tweet Louisa: Chociaż byłem ubrany na koncert, zapomniałem o ostatniej nocy i zarządca zobaczył znaki [T.I] i nie byli zadowoleni. Za wprowadzenie mnie w kłopoty, mam nadzieję, że jesteś gotowa, aby otrzymać karę kochanie :) :*




Ktoś: Harry vs Louis?
Ty: Louis.
*Reakcja Louisa*







Tweet Nialla: Nie jestem dobrym piekarzem, więc postanowiłem umieścić świeczkę w pudełku i zaśpiewać Happy Birthday dla [T.I]. Miałem nadzieję, że zrobimy razem ciasto kochanie hahaha Wszystkiego Najlepszego! Kocham cięęę! xx

HAHAHHAHAHAHHAHAH :D




- Hej kochanie!
- H..hej Niall.
- Co się dzieje? Wydajesz się smutna.
- Jest w porządku. 
- Dotknął Cię?
- T...
- Będę za chwilę.







Twój tweet: Louis ma gorączkę i to jest czas, żeby wziąć swoje leki. Szukałam go po całym domu i znalazłam go na dachu i poprosiłam go, aby zszedł stamtąd, ale on nie chciał. Krzyknął "Nie wezmę żadnych leków kochanie i nie zmusisz mnie!" To będzie zabawa..




JAKIE TO SŁOOOODKIE ♥♥♥




Ty: Czy ta sukienka mnie aby przypadkiem nie pogrubia?
Louis: Nie.

Ty: A dobrze chociaż w niej wyglądam?
Louis: Zniewalająco moja księżniczko.





Harry:

Ty: Co znowu zrobiłeś?
Harry: Nic... To znaczy zaadoptowałem parę kotów.

Ty: Ile?
Harry: 16.






FUCK. 
PERFEKCJA. ♥




TO BY BYŁO NA TYLE. :)
PROSZĘ PISZCIE W KOMENTARZACH JAK WAM SIĘ PODOBAŁO ♥ :*

LOVE YAAA ALL!! ☺ :*****  xx
YOURS VICKY :* 

Brak komentarzy: