poniedziałek, 21 października 2013

Newsyy

Zdjęcia z dzisiejszego koncertu dodane na IG One Direction!!! *.*




Niall dziś z fanką pod hotelem w Gold Coast :**

Harry :

Liam :
TA TO MA SZCZĘŚCIE *.*


Niall wstawił na IG zdjęcie z Quade Cooperem (australijski rugbysta) który przyszedł na dzisiejszy koncert i wręczył Niallowi koszulkę.

1DHQ potwierdzili na TT, że film dokumentalny "This Is Us" ukaże się na Blu-ray i DVD 19 grudnia 2013!!!
OMG *.*!!!!
ZA DUŻO DZIŚ ZGONÓW... :))


Niall na Twitterze:

"Kocham Cię @katyperry! Dziękuję! PS. Wyjdziesz za mnie?"
FOCH -,-

"Słucham @gavinjameslive, sama klasa!"

James Gavin odpowiedział mu na to:

"Jesteś wielki :) Cieszę się z tego tweeta!"

Niall: @gavinjameslive nie ma za co kolego! Mój kuzyn @deodevine pokazał mi twoje kawałki! Pokochałem je!

Liam na Twitterze:

"Przepraszam, że nie mogłem się przywitać pod koniec, ale było za dużo ludzi. Miło było was wszystkich zobaczyć w tak piękny brisbański poranek"

"Siema ludzie w aucie za mną."

Fanka: Dostałam refollow! Follownął mnie
Liam: do zobaczenia na koncercie


Istnieje prawdopodobieństwo, że One Direction nagrają piosenkę dla Anglii na Mistrzostwa Świata 2014.
Firma Coral przeprowadza sondę, w której ludzie odpowiadają kogo chcieliby usłyszeć w piosence zagrzewającej Anglię na mistrzostwach w Brazylii.
Póki co 1D zajmuje pierwsze miejsce (11/1), tuż za nimi Peter Kay (13/1), Olly Murs (17/1), kolejne miejsca zajmują Robbie Williams, James Arthur, na równi z Adele :)) ♥♥

Chłopcy mają za sobą 3 koncerty w Brisbane, obecnie są w drodze do Sydney, gdzie pojutrze odbędzie się kolejny koncert.

Brak komentarzy: