niedziela, 27 października 2013

FUNNY !!!! ♥♥♥♥

HEEEEEJ KOCIAKIII!!!

PRZEPRASZAM, ŻE TAK DŁUGO NIE WSTAWIAŁAM NA BLOGA, ALE WG NIE MIAŁAM CZASU I NIE BYŁO MNIE W DOMU ALL THE TIME!! ♥ XDD

ALE CHCIAŁAM TO NADROBIĆ, SOOOŁŁ WSTAWIAM TAKIE TAM ŚMIESZNE RZECZY I NIE TYLKO :D
MIŁEGO CZYTANIA!! :*



Niall i Liam na koncercie w Sydney (26.10.2013) - HAHAHAH :D ♥












KOCHANI IDIOCI!! ♥ :)))))



MRRRRRR, JAKI TYŁ, HORANIE! :**
Niall Horan <3 | via Tumblr



MMMMMMMMMMMMmmmmmmm
Ruchałabym na środku plaży...... ;D ♥
Harry Styles





EHFBAUKSDGUWNLNDBKGAUGHBARLSI!!! <333
Zdjęcie: Hdjdbdkshjdb *.* /huugmestyles




KTO PAMIĘTA????
PISZCIE! :**

Zdjęcie: Kto pamięta ? / huugmestyles




DLACZEGO NIE MA TAKICH W POLSCE?!!!!
DLACZEGO, SIĘ PYTAM?!!!! :(((((

Zdjęcie: *,*

Dlaczego w Polsce nie można takich kupić ?

~ Gumiś ♥♥


GREG I THEO !!! AWWWW :*** :))
Zdjęcie: Oooo ♥
Horanki ;D Greg i Theo ♥

~ Gumiś ♥♥
POWIEDZIAŁABYM, ŻE NAWET PODOBNI.....XDD



Teraz czas na coś smutniejszego.

Niall: Musimy pogadać


Ty: Boże... co sie stało? Jesteś smutny...
Niall: Już wiem. Wiem o wszystkim.
Ty: O co ci chodzi? Nie rozumiem


Niall: Wiem, że jesteś w ciąży. 
Ty: Ja ci wszy...


Niall: Wiem, że mnie zdradziłaś. Wiem, że tego chciałaś. Wiem, że... że mnie nie kochałaś.


Udawałaś, że mnie kochasz. Chciałaś żeby twój były był zazdrosny... a gdy już był zazdrosny to wtedy to się stało... 
Ty: Niall...
Niall: Zostaw mnie. 
Ty:




HAHAHAHAHAHAHA LOU, WSZYSTKO OŁŁKEJJ........?? :** :D 
Zdjęcie: ja pierdole... Louis..? 
A w domu wszyscy zdrowi..? :3 /Hazz





TAKIE TAM PRZYPOMNIENIE DAWNYCH CZASÓW....♥♥♥♥ :'(

Reporterka: Twoje loki kocha cały świat.
Harry: Tak pani myśli?
Reporterka: Oczywiście, czy nie przeszkadzają Ci?
Harry: Nie, dlaczego miałyby?
Reporterka: Twoje loki kocha cały świat. Co byś zrobił gdyby Ci je obcięto?
Harry: *odsuwa się z krzesłem* Grozi mi pani?!
***
Reporterka: Masz żółwie, tak?
Liam: Zgadza się.
Reporterka: Opowiedz nam coś o nich.
Liam: Są zielone, mają twardą skorupę, i dwa oczka no i nawet...
Reporterka: Żartujesz prawda?
Liam: Nie, one na prawdę takie są.
Reporterka: *facepalm*
***
Reporterka: Co jest Twoją pasją?
Niall: Ale w sensie, że w życiu prywatnym czy...
Reporterka: Po prostu odpowiedz.
Niall: Ale, że tak poza śpiewaniem, czy też raczej...
Reporterka: *oddycha głęboko* Mów.
Niall: No dobrze, a więc... Przepraszam, a jakie było pytanie?
***
Reporterka: Dlaczego właściwie zrobiłeś sobie to blond pasemko?
Zayn: To nie jest zwykłe pasemko, to symbol.
Reporterka: Co symbolizuje?
Zayn: Nie odpowiem na to pytanie.
Reporterka: Dlaczego?
Zayn: Bo groziła pani Harry'emu.
Reporterka: Przecież ja mu wcale...
Zayn: Tylko winny się tłumaczy.
***
Reporterka: Dlaczego nie nosisz skarpetek?
Lou: Bo moje nogi się nie pocą.
Reporter: Chłopcy twierdzą coś innego.
Lou: Złotko, wierzysz im? *mruga oczami*
Reporterka: *uśmiecha się* Ekhem... To może odpowiedz na swoje pytanie.
Lou: No dobra! Nie noszę skarpet bo nie chcę. Masz z tym jakiś problem?
Reporterka: *nerwowy uśmiech* To może oddajmy głos do studia. 

Hahah! Za to ich kocham! (i nie tylko za to :* :)) )


-Kocham moje włosy dzisiaj ! Dziękuję Louise !
-Nie dotykaj mnie !
-Dziękuję Ci ! Dziękuję Louise ♥
-NIE DOTYKAJ MNIE !


HAHAHAHAHAH :* :DDD



ŚŁOOOOODKAAA!!!! KOCHAM JĄĄĄĄ!! <33333 :)
Zdjęcie: Haah ♥ #babyLux 

Kto kocha tego słodziaaaka ? :)

~ Gumiś ♥♥


Ech...
czy... 
ja...
widzę...
NORMALNE BUTY O.o





OŁŁ MAJ GAAAAAAAAADD!!! <333 XDDD
JAKIE MIĘŚNIE!! *_______*






SOŁŁ NAAAJJSSS!! :D


SŁOOOODKI THEO, PO RAZ DRUGI! :***
Zdjęcie: Boże Theo! <3 *.*

#Arbuzig




-Co robisz
-A nic ciekawego kotku
-Na pewno nie przeszkadzam
-Nudzę się tylko
-HARRY, MOŻESZ ZAŚPIEWAĆ SWOJĄ SOLÓWKĘ


HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH :D
AWWWWWWW!! ♥♥♥♥♥


-Kto jest z was najlepszym tancerzem
-JA
-Styles opuść tą rękę
-JA JESTEM NAJLEPSZY
-Ty nie umiesz
-WYBIERZ MNIE
-Ok





-Z tym się trzeba urodzić!
-Nie, to trzeba być Harrym...





HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!! :P




Jak inni wychodzą na zdjęciach:


Jak ja wychodzę na zdjęciach:


HAHAHAHA DOKŁADNIE!!!!!
NIEDAWNO PRZYSZŁY NASZE ZDJĘCIA KLASOWE....WYSZŁAM PRAWIE TAK SAMO JAK NA TYM DRUGIM ZDJĘCIU, NIE PATI??? :** :DD



WCIĄŻ JĄ UWIELCIAAAM!! SOŁŁ MACZZ!! ♥ :))
Zdjęcie: Choć już nie jest z Liasiem... to ja nadal ją kocham <3

#Arbuzig

I ZAWSZE BĘDE!!!!
FOREVER! <333



I OSTATNIE :

Ty:Ooo! Moja ulubiona piosenka! Daj głośniej!
Harry:....
Ty:...
Harry:....
Ty:....
Harry: Jak długo siedzisz z tyłu?

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH NIE MOGĘ Z TEGO!!!! HAHAHAHAHHA :D




OŁKEJ, WIĘC TO WSZYSTKO, PROOOOSZĘĘ PISZCIE CZY WAM SIĘ PODOBAŁO!! :**
AAA I JESZCZE RAZ DZIĘKUJEMY ZA TYYYLE WYŚWIETLEŃ....
..
...
...
...
AŻ SIĘ WZRUSZYŁAM!!!
KOCHAM WAAAS!! ♥♥♥♥♥♥!☺☺☺☺



Brak komentarzy: