piątek, 29 sierpnia 2014

Cześć wszystkim! ♥
Pamiętacie mnie jeszcze?
Boże,jak ja się za Wami stęskniłaaaaam!!
Chciałam Was bardzo bardzo BARDZO przeprosić,że w ogóle się nie udzielałam na blogu,ale wiecie jak to jest w wakacje..chciałam je jak najlepiej wykorzystać..no i tak zleciało..to po pierwsze,a po drugie, to no czasami tak jest,że w ogóle tracicie wene i ochotę,żeby coś napisać.I to nie pod tym względem,że Wam się znudziło 1D czy że olewacie kogoś,tylko po prostu...nie wiem jak to powiedzieć..takie przedawkowanie i ja po prostu musiałam się od tego przez chwilę odciąć,musiałam przestać i teraz już znowu wracam do Was.. <3
I żeby Wam to jakoś wynagrodzić to wstawiam imagify!
Mam nadzieję,że wybaczycie mi tą długą przerwę!

Enjoy!xoxo


Esemesujesz z Lou.
Ty : Kocham cię misiek ...
Louis : < patrzy na Liama siedzącego obok> Kocha mnie ...




Harry pieczę na twoje urodziny tort.
Zayn : Przynajmniej próbowałeś czy dobre? ...
Harry : Trochę suche ...

Po chwili.
Harry : Poleję je wodą i będzie ok ...






Ty : Zostaw ...
Harry : Chodź ...
Ty : Nie .. kochanie jestem zajęta.
Harry : No chodź ... to tylko chwilka ...
Ty : Y-ym
Harry : (t.i) wiem że chcesz ....







 Ty : Skarbie co ty masz na twarzy?
Harry : Bitą śmietanę

Chwila ciszy
Ty : Ani się waż
Harry : Chodź tu ...






Niall:

Wpadasz przerażona do salonu
Ty : Ogień? Gdzie?!
Niall : We mnie ...






Ty : Dobra ja tu nie widzę instrukcji .... sami będziecie musieli  sobie poradzić z ta szafką
Chłopacy :







Lou : A to za to że wczoraj nie chciałaś nam zrobić obiadu

Ty:

Lou: Foch.







Harry : (t.i)!!!
Ty : Opalam się!
Harry : No weź!
Ty : OPALAM SIĘ!
Harry : Proszę!
Ty ; Dobra .. < podnosisz się i spoglądasz na niego>
Harry : Zrób mi zdjęcie!






Niall przychodzi do domu.
Horan : (T.I)? Gdzie jesteś?
Ty ; W sypialni ...
Niall : A co robisz?

Ty : Sprzątam ...
Niall ;





 Ty : Moi rodzice przyjadą do nas na 2 dni ..
Louis:

Ty : Cieszysz się?
Lou :





Więc to by było na tyle..
Jeszcze raz przepraszam,i postaram się dodawać posty systematycznie!

Przygotowani już do szkoły ? :((



Brak komentarzy: