czwartek, 14 sierpnia 2014

;;

LM lecą dziś do Japonii po raz trzeci w ich życiu!!




Odszedł od nas wielki człowiek, Robin Williams  
Dziewczyny napisały o nim kilka słów:

"RIP dla tej legendy, mocno będziemy tęsknić  ... miłość do jego wszykich przyjaciół i rodziny"

jak się dowiedziałam to na początek nie mogłam uwierzyć !
On był zaaawsze uśmiechnięty ... i to jeszcze samobójstwo !
To okropne!! :'(







:((




Eleanor odpisała na DM pewnej dziewczynie która ma o niej popularna stronę.

"Przepraszam, miałam zamiar napisac do ciebie od czasu pobytu w Madrycie. To było takie miłe z twojej strony, że życzylas mi wszystkiego najlepszego kiedy wychodziłam do auta. Byłam zaskoczona ze fan wiedział/pamiętał o tym tak wcześnie, wiec powinnam była wiedzieć, ze to byłaś ty! Dziękuje za bycie dla mnie tak miłą, wstawianie sie za mną, wyświadczanie mi przyslug etc. Teraz kiedy ukończyłam studia będę używała mojego Twittera i Instagrama częściej, po prostu nie miałam na to czasu. Ale mam nadzieje ze masz sie dobrze i radzisz sobie w college'u etc. Jestem szczęśliwa ze w końcu sie spotkałyśmy, nawet jeśli nie w odpowiedni sposób! Xxxx "
SŁOODKO




Harry podarował ostatnio fance babeczkę  Miał ich 150 w aucie, zamówił je dla ekipy, która pracuje z 1D.




o.0








bardzo krótkie ale chociaż kilka zdań jest ... xd



Brak komentarzy: