czwartek, 28 sierpnia 2014

LM, 1D


Nagrania i przygotowania nowej płyty ciągle trwają ! ♥


Zdjęcie: Nowe zdjęcie z IG Perrie :)

Zdjęcie: Jesy dodała na IG to zdjęcie z opisem "elo elo"  i video: http://instagram.com/p/sKugy3PCsD/?modal=true





http://instagram.com/p/sLSGJhRpJ-/?utm_source=partner&utm_medium=embed&utm_campaign=video&modal=true

:***


Leigh na siłowni z trenerem, Stevenem 
Zdjęcie: Leigh na siłowni z trenerem, Stevenem :)






Liam i Sophia z przyjaciółmi we Francji, 31.07.14
Zdjęcie: Liam i Sophia z przyjaciółmi we Francji, 31.07.14



Niall na IG:


"Miałem najlepszą niespodziankę przed wejściem na scenę w St. Louis! Leinster Rugby wysłali mi nową koszulkę Leinster szytą specjalnie na mnie z moim imieniem! Najfajniejsza rzecz w historii! Dziękuję bardzo, nie mogę się doczekać aby ją ubrać na mecz w tym sezonie" 
Zdjęcie: Niall na IG:

"Miałem najlepszą niespodziankę przed wejściem na scenę w St. Louis! Leinster Rugby wysłali mi nową koszulkę Leinster szytą specjalnie na mnie z moim imieniem! Najfajniejsza rzecz w historii! Dziękuję bardzo, nie mogę się doczekać aby ją ubrać na mecz w tym sezonie"





Wczorajsza publika oraz zdjęcie wstawione przez jednego z ochroniarzy, busy ekipy.








Dziś chłopcy mają wolne, kolejne dwa koncerty odbędą się w Chicago w stanie Illinois, po których chłopcy będą mieli przerwę do 11 września. Zapewne wrócą do UK.

7 września Louis zagra w meczu charytatywnym na stadionie Celtic Park w Glasgow. 

bilety: http://www.celticfc.net/tickets

♥♥



Każdy koncert WWA przynosi średnio dochód 5.2 milionów dolarów !!!!!! o.0. Dla porównania, każdy koncert The Rolling Stones w 2005 zarabiał średnio 3.8 milionów dolarów. 
(zaśpiewałabym jeden koncert i wystarczyłoby mi na całe życie!! xdd)


WWA Tour zarobiła JAK DO TEJ PORY ponad 230 milionów dolarów, trasa Beyonce The Mrs. Carter Show World Tour zarobiła 229 milionów dolarów w jeden rok (132 koncertów). 




Liam oblał wczoraj Harry'ego wodą podczas WMYB 

filmik: http://instagram.com/p/sOoJYBMPYH/
♥♥☻☻





Niall wstawił na IG dwa nowe zdjęcia 

"Dziękuję @bwrentacar za wynajęcie mi Ferrari w LA, każdy facet marzy o jeźdźcie w jednym z tych bad boys, a ja otrzymałem szansę aby to zrobić! fajne" 


(koszt wynajęcia: $2,640 za dzień)
o.0 OMG 







Fanka: Kocham Twoja ikonke, jest idealna!

Zayn: Dziekuje, to wszystko dzieki panu Horanowi z jego nowym polaroidem.
:)))



"Krzyki fanów stają się częścią naszych snów".

Zayn w wywiadzie dla Top of the Pops powiedział, że fani krzyczący przed tourbusami czy hotelami wpływają na ich sen:

"Czasami, gdy jesteś w fazie snu, bądź właśnie zaczynasz się budzić, masz najdziwniejsze sny, ponieważ krzyczący fani stają się ich częścią."

Harry dodaje: "We mnie zawsze strzelają w snach." (ahhahahahhahah)


"Tak, ale najprawdopodobniej nigdy nie umarłeś we śnie. Umarłeś? Nie." - komentuje Louis.



Niall zaprzecza plotkom o rozpadzie 1D:
"Ciągle dobrze się bawimy."

Plotki o końcu One Direction pojawiają się w mediach często (NIE MAM POJĘCIA CZEMU TAK CZĘSTO, PRZECIEŻ CHŁOPCY NIC NIE ROBIĄ, ŻEBY KTOŚ W TAKI SPOSÓB MYŚLAŁ!). Oliwy do ognia dolał Simon poprzez swój komentarz na ten temat.


"Simon został źle zrozumiany. Będziemy tak długo [w branży], na ile będzie to możliwe, dopóki ludzie będą nas tu chcieli. Nie myślę o karierze solowej. Jestem tu cały czas z zespołem. Nie muszę o tym w ogóle myśleć, bo dobrze się bawię, podczas trasy czy z fanami." - mówi Horan dla Irish Sun. - "Wydajemy kolejny album pod koniec roku, promocja jak zawsze. Nie myślę jeszcze o tym co będę robił później."




Simon Cowell jest zadowolony, że One Direction nie jest 'wyreżyserowanym' boybandem.

Simon powiedział w wywiadzie, że nienawidzi, gdy zespoły takie jak 1D działają jak pod scenariuszem.

Chłopcy nie mają wszystkiego narzuconego odgórnie.


"Uważam, że to normalne, gdy boyband zostaje złączony w grupę przez menadżera, mówi im się co mają nosić, co mówić, wszystko co robią jest jak w scenariuszu. Udają, że śmieją się wzajemnie z żartów, nienawidzę tego. [...] Wolę raczej coś naturalnego jak przy One Direction. Mieliśmy piątkę utalentowanych chłopaków, nie mówiliśmy im 'ubierzcie to, mówcie to, róbcie to'."
:***





WWA Tour - St. Louis, Missouri, USA - Edward Jones Dome - 27.08























ta grzyweczka *.* ♥









Hejka!
Niestety mam dla Was złe wiadomości , ponieważ jak sami wiecie, już za 3 dni SZKOŁA! :'(
Gorzej być nie może - dobra wiadomość :)
Dziś są moje imieniny - dobra wiadomość xdd ♥
Życzę miłego wieczorku :**



Brak komentarzy: