środa, 6 listopada 2013

Wszystko po trochu :)) xoxo

Ty : Trzeba zadzwonić po hydraulika ... 
Lou : Po co ??? 
Ty : Woda z kranu w łazience cały czas cieknie ...
Lou ; Sam to zrobię ... 
Ty : Serio ??? 
Lou : Nie ma problemu ... 


Po 20 minutach Lou wchodzi cały mokry do salonu. 
Lou : Wiesz co, może lepiej zadzwoń do tego hydraulika .... 


Ty : I wtedy ten koleś dotkną mnie tam gdzie nie powinien  ...
Harry ;

Ty : Ty mnie w ogóle słuchasz ??
Harry : Sorry ale muszę coś załatwić na mieście ...

Ty : < śpiewasz po polsku > I obiecuję że w idealnym stanie oddam cię hhhhym Lecz ona dobrze wie że to zły zwyczaj pożyczać  ....
Zayn : Znowu piłaś te ziołowe herbatki od mojej mamy ???

Ty : Nie pożyczaj .... Nie pożyczaj ... nie pożyczaj go
Zayn :
xd


 Liam ma depresje bo nie odbierasz od niego telefonów od godziny.
Chłopacy : Będzie ok Liam może się myję ...
hahhahahhah xd

Marcel:

Ty : Marcel co się stało??
Marcel : Mój kałkulator się zepsuł!!
Ty:...........


Diler: ..To co? Bierzecie te Marsjanki?
Harry: Liam?
Liam: Ok.
Harry: Bierzemy!

 Ty:Co jest Niall?
Niall: Jestem głodny...
:)))
Achhhhh... ♥♥♥♥

 Harry: Tak właśnie sprawdzam jakość moich nowych butów.

 Louis - Harry przyniosłem Ci owsiankę !
Harry - Gadaj ,co tam dosypałeś ?

[T.I] - Harry uśmiechnij się. Dla mnie :)
Harry :
Awwww *.* :))

Harry - [T.I] jest w ciąży.
Niall & Louis - Gratuluję stary !


* w radio *
Prezenterka - Niall opowiedz nam o swojej dziewczynie.
Niall - [T.I] jest wspaniała...
*Po 20 minutach *
Niall - ... świetnie dogaduje się z moją rodziną...
Liam - DOSYĆ !
xd

To było 3 tygodnie od tego jak zerwałaś z Niallem. Pewnego dnia, podczas jednego z koncertów, pytano poprzez pytania na Twitterze.

Liam czyta :

Liam: Niall, dlaczego ty i [ T.I ] zerwaliście ? Jesteście dla siebie stworzeni.

Wszyscy spojrzeli na Nialla on miał łzy w oczach.
Harry podszedł do niego i przytulił go.

Harry: Nie płacz,będzie lepiej:(
:((

KOCHAMMMMM *.*

:'(




HAHAH ♥


XD :)))


HAHAHAHAHAHHAHAHAAH XD


dokładnie!!!! xd


True.... :((





Brak komentarzy: