wtorek, 12 listopada 2013

♥♥!!


Zgadnijcie: Kto to? xd ♥♥



hahahahaahahaha ♥♥



*Tokio Hotel wygrali w kategorii najlepsi fani*
DIRECTIONERS :
BELIEBERS:
CAŁY TT:
ŚWIAT:

-,-
hhahahha


On wygrał BEST LOOK !!
Hahahahhahaha  ♥



Ktoś: Kiedy urodził się Harry?
Ja: 1.02.1994
Ktoś: A Louis?
Ja: 24.12.1991
Ktoś: Niall?
Ja: 13.09.1993
Ktoś: Zayn?
Ja: 12.01.1993
Ktoś: Liam?
Ja: 29.08.1993
Ktoś: A kiedy ty się urodziłaś?

true ♥

Niall - Mogę Cię zgwałcić?
Ty - Nie?!
Niall - I właśnie o to chodzi

haahahahahhaah !!!!!

Harry ? w domu wszyscy zdrowi?



Lewo: Początek TMHTour
Prawo:Koniec TMHTour
Tylko 10 miesięcy,a taka zmiana

*.* ♥♥

18.11 - nowa piosenka
20.11 - nowa piosenka
22.11 - nowa piosenka
23.11 - live stream
24.11 - AMAs
25.11 - cały album
26.11 - mój pogrzeb


*Ja gdy słucham Story Of My Life*




hahahahahah!!!  


Rodzice: To tylko zespół 
Ja: A wy jesteście tylko rodzicami 
Rodzice: Daliśmy ci życie 
Ja: Oni je uratowali 
Dokładnie! :')



-Kto jest twoim chłopakiem?
-zaynmalik
-Nie, twoim oficjalnym chłopakiem!
-a o to cho! Niallofficial
-Uh,no realnym!
-ok, to real_liam_payne

Tylko My tak możemy :D xd

Fanka: Jestem Larry Shippers, nadal mnie kochasz?
Dziadek Louisa: Nie.
Haahhahaah świetne!!
Kocham go!!!  ♥


Ktoś:Harry zaśpiewaj nam piosenkę..
Harry:
♥♥!!!!

Córka: Aaaaaa Mamo!!!!!
Ty: Tak córeczko?
Córka: Mój ulubiony zespół będzie miał koncert w Polsce mogę iść ?!
Ty: *przypominasz sobie jak zawsze marzyłaś o koncercie One Direction* Dobra choć zamówimy bilety przez internet. To jak się nazywa ten zespół?
Córka: The Wanted!
Ty: 


1. Wejdź w Google Tłumacz. 
2. Wpisz 'will One Direction ever die' 
3. Przetłumacz na grekę.
4. Skopiuj greckie tłumaczenie. 
5. Zamień tłumaczenie na greka-angielski. 
6. Wklej greckie tłumaczenie. 
7. Przeczytaj co wyszło. 
PISZCIE W KOMACH ♥♥!!



"Zayn powiedział, że raz czytał dziennik Harry'ego i było tam 6 stron żartów puk-puk i tylko 10 z nich było zabawnych"
hahahahahhahahhaahah!!
Czemu ja się śmieje?? xd hahahhaha ♥




(włącz tylko głos)
*poczekaj i włącz to*

hahha ♥♥♥




Brak komentarzy: