sobota, 8 listopada 2014

INFO !!!!

Szczerze?
Nie wiem nawet co powiedzieć.... :(
Nie mam czasu tu wchodzić , ani nic z tym robić . 
Kocham ten blog, ale nie wiem czy go nie zawiesić.
Na pewno go nie usune, bo nie miałabym serca...
+Victoria xx  nie będzie już na tym blogu, ponieważ ją usunęłam.
taka moja decyzja.
I teraz jest problem, bo co z tym blogiem? 
Od poniedziałku do piątku mam zapierdziel i łomot pracy i nauki...
Jest koszmarnie i czasami się nie wyrabiam, z stąd niektóre złe oceny :(
Nie wiem co mam robić...
Jeżeli napiszecie , że chcecie aby w tym blogu było jak dawniej, to włoże w to największych starań i poświęcenia, aby coś z tego wyszło :)
Jeżeli chcecie to piszcie ..... (anonimy proszę o zaznaczenie na dole postu np:śmieszne... żebym wiedziała, że ktoś to czytał.)
A ja się ostatecznie postaram, jak zorganizować czas aby być tu jak najczęściej...
Na razie jestem na etapie : Blog Zawieszony.

Brak komentarzy: