niedziela, 16 listopada 2014

1D :))

Chłopcy i ekipa zapewne już wylecieli do USA, ponieważ właśnie tam będą teraz promować nowy album.
https://twitter.com/HeleneHorlyck/status/533914898204749824





Scena w Orlando jest przygotowywana:


FOURr powróciło do czołówki bestsellerów iTunes PL
Zdjęcie: FOURr powróciło do czołówki bestsellerów iTunes PL

via @itshazzasgirl





Liam na halloweenowej imprezie w FB
Zdjęcie: Liam na halloweenowej imprezie w FB





Jeden z nowych tatuaży Harry'ego





Band Aid 30 - Sarm Studios, Notting Hill, Londyn -15.11.14
















Chłopcy o swoich pierwszych pocałunkach;

Harry:

"Miałem 11 lat i byłem w domu z moim kumplem, tą dziewczyną i jej koleżanką. Po prostu oglądaliśmy film i potem się pocałowaliśmy. Myślę, że udawałem, że się wcześniej całowałem, bo było fajniej."

Zayn:

"Miałem 13 lat Byłem bardzo niski, a ona wysoka, więc postawiłem cegłe pod ścaną, stanąłem na niej, by dosięgnąć jej twarzy."
(xdd)

Niall:

"Pierwszy raz całowałem się z dziewczyną z wymiany. Była z Fancji, miałem wtedy 11 lat, byliśmy w domu kolegi, miałem ją poznać, a skończyło się na całowaniu."

Louis:


"Miałem 11 lat. Pocałowaliśmy się w ogórdku za domem, bo ten był zamknięty!"




Lilo w wywiadzie dla Radio Contact:

Louis uwielbia belgijską drużynę piłki nożnej, a Liam uważa, że belgijska czekolada jest najlepsza ze wszystkich!

Podczas wywiadu Lou opowiadał o swojej rodzinie, która mieszka w Belgii.

Liam zaprosił szefa kuchni do swojego apartamentu, by zrobił dla nich azjatyckie jedzenie.

Payne zapytany o to czy zrobił dla swojej dziewczyny coś romantycznego odpowiedział, że Sophia nosiła sukienkę Victorii Beckham.

Kiedy dziennikarka zapytała Liama czy pocałował ją po kolacji, chłopak przytaknął i powiedział "robiliśmy też więcej, ale nie chcesz wiedzieć co".

Za 20 lat chłopcy chcą być wujkami dla dzieci kolegów z zespołu.


Liam opowiada o tym jak trudno jest wieść im normalne życie, nie widują się z rodziną tak często jakby chcieli.






W wywiadzie dla MTV UK Louis opowiada o zaangażowaniu chłopców w cały proces powstawania płyty. Mieli więcej do powiedzenia jeśli chodzi o muzykę, sami napisali wiele tekstów.

Niall pokazuje w wywiadzie swoje owłosienie na klatce piersiowej czy pod pachami.

Chłopcy opowiadają o nagrywaniu teledysku SMG. Zayn podkreśla, że nagrywali go w tym samym miejscu, gdzie robione były zdjęcia do "Star Wars". Teledysk nie wiąże się z piosenką i jest z innej beczki. Chcieli nagrać teledysk o nagrywaniu teledysku. Mówią również o tym, że od pewnego czasu mają też więcej do powiedzenia co chcą robić w teledysku i jak go nagrać.


Zayn opowiada o trasie 'Where We Are', odwiedzili wiele wspaniałych miejsc i było świetnie. Niall wspomina, że była to ich pierwsza trasa po całej Ameryce i niesamowicie było odwiedzić Argentynę, Brazylię, zagrać na ich stadionach.




----------------
MNIAM :**

Zdjęcie: Niebieskie gofry! <3
Idę się uczyć, moi herosi. :3 /Reducto

Miłego wieczorka życzę!! ♥
Jeżeli chcecie , żebym prowadziła tego bloga ... piszcie :)

Zdjęcie: A wszyscy tak obwiniają Liam'a o ten jeden kierunek :\ /ι cαи'т cнαиgє.


Untitled



Brak komentarzy: