czwartek, 6 marca 2014

WSZYSTKOO

HEEEJ!
MAM CZAS, WIĘC WSTAWIĘ NEWSY! ♥
CO TAM U WAS?
DUŻO NAUKI? ♥




Nowa oficjalna biografia One Direction: Where We Are: Our Band, Our Story (aktualizacja) 


Premiera: 8 maja. 



http://www.amazon.co.uk/dp/0007564287?tag=hcukfacebook-21







Niall wybrał się wczoraj na koncert zespołu 5 Seconds of Summer w Londynie.




Fanka widziała Nialla na koncercie z Barbarą. https://twitter.com/cosynialll/status/440968977523552257













Niall dodał na instagrama to zdjęcie z Denis i malutkim Theo!

"Kocham to."
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
JEJKU JAKIE CUUUUDOWNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥♥







Niall na Twitterze:


"Właśnie gadałem z @jonshonekeys o muzyce na trasę! Cholera jasna, nie moge się doczekać! Tyle gitar!"





Harry jadł kilka dni temu kolacje w restauracji z Christą Miller (aktorka), Jennifer Meyer i innymi znajomymi w Culver City, LA. 








Liam przybywając do klubu Funky Buddha w Londynie 04.03.14 

**Liam wybrał się po koncercie Beyoncé do klubu Funky Buddha w Londynie gdzie odbywało się także after party po koncercie zespołu 5SOS. 





ALE ŚWIETNIE SIĘ UBRALI TAK SAMO...
XDDD










Harry znalazł się na liście gwiazd najczęściej zapraszanych na różne imprezy/wydarzenia publiczne. (miejsce #10)








Gwiazda Hollywood, Jessica Alba przyznaje, że gdy poznała One Direction, nie wiedziała nawet czy są zespołem!


"Nie wiedziałam kim są, ale kilka lat temu podczas Kid's Choice Awards poprosili mnie o wspólne zdjęcie. Zapytałam czy są w jednym zespole. Spojrzeli na mnie jak na kosmitę! Byłam ostatnią osobą na tej planecie, która nie wiedziała kim oni są!" - mówi Alba.
XDDD ...OKI....







Wygląda na to, że Harry Styles ma dobry gust muzyczny. Obserwuje karierę zespołu Kodaline. Był nie na jednym, ale dwóch koncertach bandu w Los Angeles. Po, odwiedził ich, by powiedzieć, że jest wielkim fanem.


"Wyskoczyliśmy na kilka drinków. Jest świetnym kolesiem. Nie jest zapatrzony w siebie i wygląda na bardzo przyziemnego. Myślałem, że będzie z wielką eskortą ochroniarzy, ale po prostu poszedł z nami do auta i pojechaliśmy się napić."






Harry i Cavan McCarthy *.*








Justin wakacjuje ze znajomymi 
TAKIEMU TO DOBRZE.. 








KOCHAM GO ♥ *.* ♥♥













Zdjęcia wykonane podczas aresztowania Justina w Miami 


CHYBA ŻAŁOWAŁ...
I HOPE...








Justin i Pattie !!!
(JUSTIN I JAAAA) ♥♥



XD










  










      
*.*







*.*






PERRIE ♥



Ulubiona restauracja Pezz to all-you-can-eat 






NAWET 10!
KTOŚ CHĘTNY?





XDDDD









LATO SIĘ ZBLIŻA, TRZEBA SIĘ WZIĄĆ DO ROBOTY !








Nie wiem czy uwierzycie - ale właścicielka tych pośladków ma około 45 lat!! Wow!!
FUCK o.0








MMMM ♥







JAKI % WAM SIĘ PODOBA?
MI 15%, A MAM 30  :((((









GENIALNE!!










Zespół Kodaline napisał na Twitterze, iż są w studio w Los Angeles razem z Harrym, gdzie obecnie pracują nad piosenką dla nich.
A TO NARYSOWAŁ HARRY : 









TO NA TYLE !!
PAPATKI! ☻





Brak komentarzy: