środa, 12 marca 2014

Newsy

HEEEEJ!!
PRZEPRASZAM ,ŻE MNIE TAK NIE BYŁO, ALE WIECIE (znowu będę usprawiedliwiała się szkołą!)
NIESTETY, ALE ZAA DUŻO NAUKI!! :((

WCZORAJ BYŁAM NA WYCIECZCE Z KLASĄ W KONINIE, NA FILM 'KAMIENIE NA SZANIEC' PEWNIE JUŻ O NIM SŁYSZELIŚCIE W TV, CZY GDZIEKOLWIEK!


















TOMKOWI LEPIEJ BYŁO W DŁUGICH!
SZKODA, ŻE MU NA TYM FILMIE OGOLILI !!! :'(





MASZ VICKY TWOJEGO KAMILKA! ♥







http://kinoactive.pl/utalentowani-debiutanci-kamieni-na-szaniec-7-marca-podbija-serca-widzow/


DOBRA, JUŻ DOSYĆ TYCH ZDJĘĆ...
CHCIAŁAM TYLKO WAM POWIEDZIEĆ, ŻE FILM JEST ZAJEEEE***!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
UWIELBIAM, KOCHAM I NWM CO JESZCZE!
JEDEN Z NAJCUDOWNIEJSZYCH I IDEALNYCH FILMÓW!! ♥♥
SZKODA, ŻE ZA MAŁO BYŁO 'ALKA' , ALE I TAK ZAJEFAJNY I POWINIEN BYĆ DŁUŻSZY ! ♥♥
MOGŁABYM OGLĄDAĆ GO NAWET 10 GODZIN!!!!!(jakby tyle trwał) ♥♥



A TERAZ CZAS NA NEWSYY







Justin tworzy nowe hity 











Połączone dwa filmiki z pobytu Justina i Sel w studio tańca http://youtu.be/Rcxvic-RP8Q




AWWWW ♥♥♥
JAK SIĘ CIESZE!!! ♥♥ *.*










W sobotę 8 marca wyszła za mąż dziewczyna, która występowała z Justinem w teledysku do One Time!









XDDD ♥







Tata Harry'ego napisał na TT, że rozmawiał wczoraj z synem przez telefon, miał długą przerwę i jest gotowy do pracy. https://twitter.com/desstyles/status/443507380270415872 


Harry powinien wrócić do UK przed 18 marca, tego dnia Liam i Hazza zobaczą się z fanką, która wygrała z nimi spotkanie przez organizacje Trekstock.

:/ ZAZDROOO



Fani spotkali Liama na stacji Euston w Londynie 11.03.14







Harry w LA 11.03.14








Louis i Liam na lotnisku LAX w LA 10.03.14











Baby Liam z siostrą Ruth







One Direction na okładce magazynu InRock








Perrie dla Fabulous o ślubie z Zaynem:


"Jesteśmy teraz zajęci. Mam nadzieję, że pewnego dnia będziemy mogli usiąść i zacząć planować. Nie mamy póki co konkretnej daty. Kocham Disney'a. Taka tematyka byłaby niesamowita. Jestem dużym dzieckiem. Oboje jesteśmy dużymi dzieciakami!"
HEH :))







Asami Zderenka z Neon Jungle jest wielką fanką One Direction i podoba jej się Harry Styles!

Podczas wywiadu z Metrem przyznała się, że tańczyła z nim podczas after party Brits.


"To było szalone! Tańczyłam z Harrym, był bardzo miły. On i Liam są bardzo przyziemni i mili. Rozmawiałam z Liamem i zaproponował zdjęcie. Podoba mi się Harry. Obserwuje mnie na Twitterze. Nie wiem czy chciałabym pójść z nim na randkę, ale jeśli by do tego doszło, byłoby fajnie!" - mówi Asami.









Pojawiła się informacja, że najnowszy teledysk Casablanci do 'We Could Forever' został nakręcony w domu Harry'ego.

"Poznaliśmy się i staliśmy kolegami w Primaberze Sound, tego roku. Jest świetnym facetem." - mówi członek zespołu.

Dopiero na miejscu reżyser teledysku powiedział chłopakom, że kręcą w domu Harry'ego Stylesa.

"Uświadomiłem sobie, że to był serio jego dom. Kocham One Direction. Uważam ich za świetny, popowy zespół." - kontynuuje.


Teledysk obejrzeć możecie tutaj:

https://www.youtube.com/watch?v=eMEf9ZpiURk







Wnioskując po tweetach Nialla do żony Toma Fletchera, Niall wejdzie niedługo do studia z zespołem McFly, aby pracować nad nowym albumem 1D.





!☻♥








'Przed koncertowe wybryki jak zawsze! Norma nie wydaję się zaskoczona moimi ruchami!  hehe 🙈 Perrie '

Perrie tańczyła to wczoraj podczas #AskLittleMix na kanale MTV.


http://instagram.com/p/lWKnn6OGZr/






Nowy Jork - 10.03.2014 



















































TO TYLE !!
PAAAA!
3MAJCIE SIĘ!! ♥

Brak komentarzy: