poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Witamy !

Helloooo ! ;*

Chciałyśmy się Wam przedstawić.

VICI:
Mam 14 lat, urodziłam się 26 lutego i jestem Directionerką, ale już się pewnie domyśleliście  :D
Kocham caaałe 1D, ale moim ulubieńcem jest Harry.Nieznajomi myslą, że jestem cicha.Przyjaciele, ze jestem niesmiała, a najlepsi przyjaciele, że jestem nienormalnaa XDD
Nie wiem co pisać więc teraz czas na Patiiii ;*

PATI:
Mam 14 lat, urodziłam się 14 czerwca i jestem Directioner... ;** Moim ulubieńcem jest Niall. Z charakteru jestem nieśmiała , ale jak spotkacie mnie z VICI to radzę UCIEKAĆ!!!! ;*** hahahah


Razem jesteśmy zakręcone i mega zboczone...hahaha :D Chodzimy razem do klasy i przyjaźnimy się od 4 lat ;* Postanowiłyśmy otworzyć bloga, żeby  podzielić się z Wami naszymi pomysłami i nasza pasją- One Direction <3
Naszym marzeniem jest pojechać do Londynuu i oczywiście spotkac naszych idoli :D


KOCHANI WARIACII <3

A TU MIASTO MARZEŃ :* :







CHCIAŁYŚM TYLKO JESZCZE POWIEDZIEĆ,ŻE PISZEMY JAK MAMY WENE, A JAK NIE TO NIE DODAJEMY.ALE POSTARAMY SIĘ DODAWAĆ SYSTEMATYCZNIE :3
AAAA I NAJWAŻNIEJSZE:NIE PISZEMY NIGDY IMAGINÓW ZE ŚMIERCIĄ GŁÓWNYCH BOHATERÓW!!Przepraszamy ;D

Brak komentarzy: