czwartek, 8 maja 2014

Takie taam ☺

Z góry przepraszam, ale wstawiam tego posta po prostu z nudów
Mam nadzieję, że mi to wybaczycie :) xxx

http://rancosster.wrzuta.pl/audio/2OX39IWUKBT/leona_lewis_-_better_in_time

'Czas mijał jak szalony. Albo inaczej. Stanął w miejscu. Zresztą.. czy to ważne. Nie wiedziała, która godzina. Jak można wiedzieć cokolwiek w jego ramionach ? Leżeli wśród ciemności, patrzyła jak on śpi, jak jego klatka piersiowa unosi się z każdym oddechem. Głowę miała opartą na jego ramieniu, a mimo to czuła każde uderzenie jego serca. Po chwili pomyślała, że zbyt intensywnie go obserwowała, bo przebudził się, przewrócił na bok, tuląc ja do siebie i z powrotem zapadając w sen. Delikatnie, by go nie obudzić, głaskała go po plecach. Zważywszy na to, że w jego ramionach nie widziała zbyt wiele wokół, zaledwie kątem oka dostrzegła, że uśmiecha się przez sen. Drugą ręką zasłoniła usta, aby się nie roześmiać. Aby nie okazać jak bardzo jest szczęśliwa. Aby nikt tego nie zauważył i nie zabrał jej największego szczęścia.'











 #I'm Arianators
"ArianaArmy ♥





Ktoś wie gdzie można taką kupić?:


‘Po prostu utwierdź mnie w przekonaniu, że dając mi swoją bluzę nie robiłeś tego z grzeczności. Że gdy dotykałeś moich dłoni nie był to przypadek, patrząc w moje oczy pragnąłeś zobaczyć w nich coś więcej, niż ich kolor, a pisząc ze mną po nocach nie chciałeś tylko pokazać mi jak długo potrafisz wytrzymać bez snu.’








Oczy ? Piękne, brązowe. Policzki ? Delikatnie przyozdobione rumieńcami. Usta ? Pełne szerokiego uśmiechu. Nosek ? Bez żadnych wad, dobry do drażnienia i zabawy w noski eskimoski. Broda dobrze usytuowana, pozwalająca bezpiecznie się oprzeć o ramię. Szyja ? Delikatna niczym aksamit. Ciało ? Idealnie wyrzeźbione. Mięśnie wypracowane, przypominające modela. Dłonie ? Aksamitne w dotyku, delikatne, ciepłe. Palce ? Długie, smukłe, stworzone do pieszczenia i smyrania karku. Brzuch ? Wypracowany, z małym wałeczkiem, którego nie widać na pierwszy rzut oka, a który jest atutem przyciągającym go do siebie. Uda ? Wygodne do siedzenia, gdy oplata się Jego biodra nogami. Nogi ? Wysokie, szczupłe. Stopy, nie za małe, nie za duże wręcz stworzone do ogrzewania drugiego ciała. I to wszystko zawarte w jednej, jedynej osobie. ♥






Mogę być Twoją księżniczką ? Malutką dziewczynką w za dużych bucikach o naprawdę szczęśliwych oczkach ? Z rozmazaną szminką i noskiem w czekoladzie ? Czułą, delikatną, rozmarzoną i prawdziwą ? Słodką jak cukierek ? ♥

+ MÓJ TT;
https://twitter.com/Victoriaxoxo69
FOLLOW ME ♥☺☻▬♂

Brak komentarzy: