środa, 16 kwietnia 2014

IMAGIFYY! ♥



Mam nadzieję że się wam spodobają ♥♥

 Zachodzisz do chłopaków gdy wracasz z zakupów. Siadacie w salonie i zaczynacie jeść obiad.
Zayn : < przygląda ci się >

Ty : Zayn a ty nie jesz ???
Zayn : ........ już się najadłem.

Niall : Ciekawo czym, dopiero wstałeś
Zayn : Pewna osoba sprawia  że samym jej widokiem jestem najedzony .....

Harry : Oooooo dzięki to było słodkie

Liam : Nie chodziło mu o cb tylko o ( t.i )
Harry :


Zayn : Nie to prawda ......
Harry :





Ty : Niall idziemy do teatru ???
Niall : Na Szopena ???
Ty : ............
Niall : No wiesz ten od .....

Ty: Do TEATRU debilu ....

Niall : No to sie pytam czy na Szopena


Ty: ........




1 noc po odwiedzeniu muzeum figur woskowych.
Liam : < sen >


Budzi się z krzykiem.
Ty : Co się stało ??
Liam : wo wo wo wo ... wosk
Ty :

Liam : wo wo .....  Wosk !!!!
Ty : Idź spać
Liam : Nie ma mowy






Ty : Harry !!!!!
Harry :


Ty:.......





Próbujesz przeprowadzić z Niallem poważną rozmowę.
Ty : Kochanie ja naprawdę nie chce cię zranić .....
Niall :
Ty : To naprawdę boli .... ale .....
Niall :

Ty : Zepsułam lodówkę ....
Niall :






 Pokłóciłaś się z Lou
Louis :

Ty:

Po 20 minutach :
Ty : Przepraszam ......







 Lou : Jeśli nie upuszczę tego korka podrzucając nom w górę to mogę liczyć na całusa ???
Ty : I tak nie dasz rady, ale ok ...
Lou :

Ty : O,O
Lou : Ostatnio trochę ćwiczyłem ...





Dziecko:

Ty : Kto mu do jasnej cholery dał tą książkę ???
Niall :





 Córka : Tato bo ostatnio w gazecie widziałam taką ładną ....
Harry : Ile ???

Córka : 400 funtów ???
Harry :

Córka : Ty sobie ostatnio kupiłeś nowy samochód!
Harry : Ale to nie to samo!

Chwila ciszy.
Harry : Dobra masz - Podaję pieniądze.
Córka : Kocham cię tato!
Harry : Ja ciebie też skarbie





 Liam ogląda z waszą córką film dokumentalny o lwach. Naglę poruszają temat rozmnażania.
Liam :






Na koniec mam dla was jeszcze jedną rzecz ... Popatrzcie jakie to nasz Haruś ma pomysły. Mnie to zwalił z nóg..Hhahahah <33 .... Więc mama pewnej fanki poprosiła Harrego i Eda by zadzwonili do jej córki. ..







Tutaj mama tej dziewczyny powiedziała że ma 14 lat.



Jeśli ktoś nie zrozumiał lub zbytnio nie umie angielskiego to Harry powiedział dla tej dziewczyny że jest z Edem, że są nadzy i dotykają się tam gdzie nie powinni. Ed powiedział że to żart. Haz zapytał się ile ona ma lat i jej mama odpowiedziała że 14 i Harry powiedział coś w stylu Nie chodziło mi .... My nie ... My przytulamy się. Ogólnie o coś takiego chodziło..
HHAHAHAH, taa,cały Hazz ♥







Brak komentarzy: